Direktlänk till inlägg 23 augusti 2012

3 veckor kvar på Lördag 1 Septemebr........

Av angeleye75 - 23 augusti 2012 09:14

Hjääääääääääääääääääääälp!  

 

Jisses dagarna börjar rinna iväg, jag gifter mig om 3 v på lördag var fansiken tog dessa 6 månader av planeringen vägen.


Lite uppdatering för er som finner intresse av att läsa mitt blogginlägg.


Jag och min blivande man möttes på en Nätverkssida länkad till FB.  

Han hade gjort en vän förfrågan till mig.

Jag la till honom på min sida alltså msn messenger.


  

Letade fram 2010 års årskalender slå upp v.30 26 Juli 2010.

Där har jag skrivit Erik addar mig på FB, En jättego kille att konversera med.

Vi har kontakt via msn i 1½ vecka innan (VÅR 1:a DATE) ska närvara.

Vi hade vår första Date på Strandkanten i Karlskoga, vi åt lunch och konversera efter lunchen tog vi en promenad från standkanten till båthamnen. Gööööör mysigt.

  

Jag kände inombords då för 2 år sedan att honom vill jag dela mitt liv med resten av mitt liv.


Officellt vart vi ett par Den 6 Augusti 2010.    


1 Augusti vart jag och Angelica Skrivna i Nysunds Församling Degerfors.

Vi flyttade till Älsklingen.

Ångrar mig inte men inser nu hur mycket pengar jag har lyckas spara sen jag flyttade till denna stad.


För 1 år  6 Augusti 2010

Överraska jag min Älskade med att fria till honom, när vi var i Strömstad med våran Dotter Angelica och Eriks närmaste Fredrik vän närvarande.


Han vart chockade men glad, vi skålade efter mitt frieri i Champagne.


Min föräldrar befann sig på andra sidan om Strömstad på Rossö hon min moster och man, de var de första som fick nyheten.


6 månader senare fria jag 24 Februari 2012 (Vart 4:e år är det Skott År då får vi Kvinnor fria.

Jag gjorde det, och min Älskling svarade JA.  


Vi var inne på ett enkelt bröllop med närmaste sörjande, ngr vänner inte med lite mat och dryck kan nu säga ca 2 veckor kvar Gästalistan slutade på 63 st.


Borgligt-vid Letälvens Strand på Liagården nere vid bryggan sjk har vi en plan B om gud vill att det ska vara regn.


22 st närmaste ska närvara på vigseln kl13.00

Min Dotter Angelica är Brudtärna,Linda min Vän från Gymnasie blir mitt Bröllopsvittne.

Eriks Närmaste Vänoch även Gymnasievän är Bestman och hans bröllopsvittne.


41 st gäster ankommer kl.15,30


BB BRAIN spelar upp ca 20,45- fram till midnatt.  



Jag kommer Överraska mina bröllposgäster Familjen.

Angel har köpt in sin klänning i april.

Erik Köper in sitt sj.


Ringarna ska hämtas i dag, de har anlänt till Degerfors .

Blombuketterna till mig och Angelica är beställda på Blomsterboden i Degerfors.

Maten tas från Ica Maxi,Woodys, Öhmans Frukt & Grönt Karlskoga.  

Tårtorna gör Linda och kommer ner med.


I Tisdags hade vi 2 möten inplanerad inför Bröllop ,första var med Kristina som är vigselförrättare.

Den andra var Linda min go Uskkollega som har fått ärana att göra våra bröllopstårtor.


På kvällens tänkte vi HÖGT båda TVå och sa Åhhhhh vad skönt när detta är över.....vart mer än vad vad vi hade tänkt oss.


JAg ÄLKSKAR DIG ERIK den 15 September  kl.13,30 är jag FRU JAKOBSSON jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angeleye75 - 25 februari 2020 20:05

Negativ  *ingen självkänsla *utanförskap *ingen tillhörighet *ensam att bära sorgen *osocial  *misstänksamhet    Positivt ❤️ Kärlek ❤️ Lycklig ❤️ Gemenskap  ❤️ Lojalitet ...

Av angeleye75 - 19 september 2019 10:34

Vad har hänt! Jag har ju en blogg! hahahaha dags att skriva av sig lite kände jag.   Vad händer?   Gymmet har legat på Off sen i april-2019 Hjärna vill men inte kroppen,drar med Kronisk värk i buken. smärta i nacke och axlar har begynnand...

Av angeleye75 - 6 november 2017 21:56


Ikväll tar jag mig frihet att leka med orden. ??Livstil ??Kost ??Balans ?Livstil = vad är det?! Det är hur man lever. Om man lever ohälsosamt eller hälsosamt. Om man är oaktiv eller aktiv. En förändring mot ett friskare liv, är ett menta...

Av angeleye75 - 20 september 2017 13:15


En dag i taget kämpar jag mot mina 4-6 v stillheten tunga lyft,inte bära, går sisådär. Av ren rutin glömmer jag bort. Denna vecka har jag börjat gå lättare promenader med har spänningshuvudvärk som ej hjälper med paracetamol. Har ont i nacken. K...

Av angeleye75 - 11 september 2017 10:09

Presentation


Pain is Temporay leaving the Body.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tankar och funderingar

Gästbok


Skapa flashcards