Direktlänk till inlägg 4 september 2012

11 Dagar kvar.

Av angeleye75 - 4 september 2012 10:37

Jaha nu har ytterligare 1 kompis med respektive tackat nej,pga av att det krockar med en 18 årsfest.

jag hade bjudit 4 vänner,både från förr och nu som jag anser är mina närmaste vänner.

Idag får jag reda på att min närmaste kompis i Degerfors även hon tackar Nej.

blir superledsen.

Jag drog en hård gräns på inbjudningarna.

Det får jag sota för nu.

Man kan ju inte bjuda vänner som man inte umgås med utan dem man umgås med och anser att dom är ens vänner.

Vi kan bara ta t e x Min blivande mans Vänkrets är på 24 st vänner med respektive,

känner naturligtvis de flesta respektive men de är fortf på eriks sida inte min.


Min famlij och släkt väger mer än eriks. men som sagt hade varit kul att kunna bjuda fler vänner, men jag är en person som inte har många vänner utan jag är nöjde med ngr stycken.


ja man kan ju tycka synd om sig, och det gör jag NU!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angeleye75 - 25 februari 2020 20:05

Negativ  *ingen självkänsla *utanförskap *ingen tillhörighet *ensam att bära sorgen *osocial  *misstänksamhet    Positivt ❤️ Kärlek ❤️ Lycklig ❤️ Gemenskap  ❤️ Lojalitet ...

Av angeleye75 - 19 september 2019 10:34

Vad har hänt! Jag har ju en blogg! hahahaha dags att skriva av sig lite kände jag.   Vad händer?   Gymmet har legat på Off sen i april-2019 Hjärna vill men inte kroppen,drar med Kronisk värk i buken. smärta i nacke och axlar har begynnand...

Av angeleye75 - 6 november 2017 21:56


Ikväll tar jag mig frihet att leka med orden. ??Livstil ??Kost ??Balans ?Livstil = vad är det?! Det är hur man lever. Om man lever ohälsosamt eller hälsosamt. Om man är oaktiv eller aktiv. En förändring mot ett friskare liv, är ett menta...

Av angeleye75 - 20 september 2017 13:15


En dag i taget kämpar jag mot mina 4-6 v stillheten tunga lyft,inte bära, går sisådär. Av ren rutin glömmer jag bort. Denna vecka har jag börjat gå lättare promenader med har spänningshuvudvärk som ej hjälper med paracetamol. Har ont i nacken. K...

Av angeleye75 - 11 september 2017 10:09

Presentation


Pain is Temporay leaving the Body.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tankar och funderingar

Gästbok


Skapa flashcards