Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av angeleye75 - 23 oktober 2012 08:30

Ja nu är jag här igen.....

vad ska man skriva då?

Går fortfarande hemma men smärta i fotleden,vaden.

Har typ gått med det sedan jag arbetade på en annan arbetsplats i sommar inom Omsorgsvården.

HAn jobba 2 veckor in på perioden innan benet inte ville vara med längre ,bet ihop och avverkade mina pass fram till 1 aug orkade inte längre,sökte vård fick till mig att jag hade drabbas av tendinit Överansträngning.

Muskelseneinflammaton.


Så här är jag nu!

2 läkarebesök

5 sjukgymnastbesök

3 massagebesök

10 dagaras voltaren+Alvedon kur

5 dagars voltaren+alvedon kur

och kan väl säga att det gått ca 5 voltarengel tuber och ett antal rör med alvedon opch fortf han jag jäklars ont.


men kalrt jag ser ett slut...

har även fått tid att funderar mycket på vad jag ska göra vidare ,känner att lågan slocknat för vården till äldre men vill forts att hjälpa yngre och medelålders.......


söker jobb varje dag för att prova något nytt med en långvarig ekonomisk trygghet.


Brukar ge andra mitt motto:


Den dagen du vaknar och tänker nej fy ska jag gå upp och gå till jobbet som jag en gång älskade, 


Där har ni signalen at det är dax att byta jobb.



Vården är tyngre än vad den var för 3 år sedan..... man orkar ett tag sen är det bara jobbigt alla.


Är det någon som behöver en glad fläkt på jobbet då har ni hittat en glad sprallig tjeje där det inte sitter fast.



kram Maria Jakobsson

Presentation


Pain is Temporay leaving the Body.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tankar och funderingar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards