Direktlänk till inlägg 3 november 2012

Igår 2 November-Akuten!!!!

Av angeleye75 - 3 november 2012 07:26

Igår skulle jag och min dotter åka in till vår hemstad.

Vi skulle träffa mina föräldrar och åka och köpa födelsedagspresent till Min dotters Bror/min Bonusson.

Men mina föräldrar hade en egen plan hur jag skulle tillbringa min fredag.

När vi kommer dit berättar de att Pappa ska köra mig till Akuten.?!


Min fotled värker jag har fått snåla på värktabletter.

ONT ont ont.


Efter maten, åker vi upp, jag berättar för i kassan vad jag söker för och att jag har haft värk/smärta dygnet runt sedan 29 juli i år, och jag orkar inte gå runt mer med detta tillstånd.


Blir inskriven kl 13,20

Får sätta mig ner i 1:a väntrummet.(knappt 10 min)

Sen flyttas jag över till ett annat väntrum. där sitter jag till 17,00 (4,5 tim)
Jag har meddelat min man ,mitt ex(för att min dotter ska ditt), mina föräldrar uppdaterar jag .
Min man messar och berättar att jag fått min röntgen remiss, men den ska göras 3 december.
Jag messar tillbaka ta med den in har bett honom komma in till mig.
Får träffa en ung Läkare trevlig bra,är rak och ärlig. hon frågar mig lite om mitt besvär.
Hom berätta att jag inte skulle bli besviken om jag inte fick röntga fotleden.
men när min man kommer och visar  remissen går läkaren iväg för att se villken röntgen läkaren på pilgården beställt.
Det är en Slätröntgen så jag får röntga fotleden.
När vi kommer tillbaka berättar hon att det hon kan se är ett(Knäck/Knyck) men på måndag ska de studera bilderna mer noggrant, om det visar sig vara ngt som inte är bra återkommer de annars skickar de provsvaren till läkaren på pilgården. och han meddelar mig .
 
Fick utskrivet Citadon för smärtan.
 
har sovit bra inatt men vakande av att Katten lekrev mig på handen......
 
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angeleye75 - 25 februari 2020 20:05

Negativ  *ingen självkänsla *utanförskap *ingen tillhörighet *ensam att bära sorgen *osocial  *misstänksamhet    Positivt ❤️ Kärlek ❤️ Lycklig ❤️ Gemenskap  ❤️ Lojalitet ...

Av angeleye75 - 19 september 2019 10:34

Vad har hänt! Jag har ju en blogg! hahahaha dags att skriva av sig lite kände jag.   Vad händer?   Gymmet har legat på Off sen i april-2019 Hjärna vill men inte kroppen,drar med Kronisk värk i buken. smärta i nacke och axlar har begynnand...

Av angeleye75 - 6 november 2017 21:56


Ikväll tar jag mig frihet att leka med orden. ??Livstil ??Kost ??Balans ?Livstil = vad är det?! Det är hur man lever. Om man lever ohälsosamt eller hälsosamt. Om man är oaktiv eller aktiv. En förändring mot ett friskare liv, är ett menta...

Av angeleye75 - 20 september 2017 13:15


En dag i taget kämpar jag mot mina 4-6 v stillheten tunga lyft,inte bära, går sisådär. Av ren rutin glömmer jag bort. Denna vecka har jag börjat gå lättare promenader med har spänningshuvudvärk som ej hjälper med paracetamol. Har ont i nacken. K...

Av angeleye75 - 11 september 2017 10:09

Presentation


Pain is Temporay leaving the Body.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tankar och funderingar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards