Alla inlägg under februari 2013

Av angeleye75 - 17 februari 2013 07:38

Jag skrev!
vad har hänt?
-Hällsporre
-Uttända ledband
Fick en kortison spruta,värken började avta,jag kände mig redo att jobba igen.
har jobbat 2 lördagar,2 torsdagar,måndag till onsdag.värken kom tillbaka.suck
vila 4 dagar.

nedräkning till 13 maj.
Då får maken köra bil igen.
(längtar)

Har ett nytt arbetsnamn på min hobby
salong.
MariaG' Nagelsalong!
blir att kolla upp om det namnet är ledigt.
Har försäljning på nagel produkter som kunder efterfrågar.
även behandlingar utför jag på kunder.
Jag älskar mitt 2:a yrke.
Det är terapi för mig.
Arbeta mer med det.men vågar inte ta steget ut.
har allt för att starta eget.
vill ha större kund underlag.
under december månad och maj - juni månad då går man på högtryck sen blir det låg månader.

trivs med att lägga upp varje vecka efter hur jag vill arbeta.
då lägger jag även upp tider för behandlingar efter det schema.
men klart det skulle vara PERFEKT om man hade ett stadigt veckoschema så man kunde planerat utifrån det.
men vikariat, konvertering,LAS,
måste få ihop 730 dagar innan man får längre vikariat.
men har iaf arbetat ihop mer än 1 år nu så bara att bita ihop och jobba på.


Nu var uppdatering gjord.
på fjärrsyn

Presentation


Pain is Temporay leaving the Body.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tankar och funderingar

Gästbok


Skapa flashcards