Direktlänk till inlägg 8 augusti 2016

Uppdaterar min Blogg

Av angeleye75 - 8 augusti 2016 13:20

Vad har hänt?vad händer?,hur ser livet ut nu?!
Ja flyttstök var senaste inlägget.
Flyttade hem 1 maj 2016.
Nu bor jag och min dotter i Min vackra stad Karlskoga. Nu kommer jag aldrig mer flytta ifrån staden som helar min oroliga själ.
Min dotter börjar skolan i Karlskoga.
Gav henne tillbaka det jag tog från henne för 5,5 år sedan.
Drog upp henne från trygghet till otrygghet och flyttade till äckel Degerfors ja visst är det skillnad på stad och bruksort.
Nu är vi lyckliga och håller på att forma våra liv igen.
Själv är det 4e gången jag börjar nytt kapitel på 16 år.
Vad har hänt
6 år med förlovning,
6 sambo år då kom min vackra dotter,
nu sista 5,5 år förlovade +gift
Ångrar inte denna resa med mycket sorg och glädje.

2013 i september börja mitt största resa mot ett nytt liv.
Överviktnedång mot ljusare tider.
Är i mitt livs form mycket vilja,mentalt,psykisk och fysik jävlar järnvilja och Värt det.
Så mycket positivt det fört med sig.
Och kläder sitter vackert på fin kropp.

Kroppsbyggnad är ngt som jag funkit glädjen i.
Och så mycket positivt man fått till sig på min resa.? Tackar alla mina vänner följare och alla som sett mig förr och nu ni vet hur mycket envishet,och hur hård jag alltid varit,ger mig aldrig om jag har mål.

Det har varit en tung och jobbig vår med känslokaruseller upp och ner.
Jag har infriat ngr mål i sommar :
Solat i ?
Natt badat i äspedalen i möckeln
Mått gott och släppt in människor på ett sett jag aldrig gjort.
Varit med dotter och vänner på musikkonserter.
Levt mitt liv på att våga släppa taget och inte vara för osocial,vågat ta kontakt på annat plan.

Livet leker

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angeleye75 - 25 februari 2020 20:05

Negativ  *ingen självkänsla *utanförskap *ingen tillhörighet *ensam att bära sorgen *osocial  *misstänksamhet    Positivt ❤️ Kärlek ❤️ Lycklig ❤️ Gemenskap  ❤️ Lojalitet ...

Av angeleye75 - 19 september 2019 10:34

Vad har hänt! Jag har ju en blogg! hahahaha dags att skriva av sig lite kände jag.   Vad händer?   Gymmet har legat på Off sen i april-2019 Hjärna vill men inte kroppen,drar med Kronisk värk i buken. smärta i nacke och axlar har begynnand...

Av angeleye75 - 6 november 2017 21:56


Ikväll tar jag mig frihet att leka med orden. ??Livstil ??Kost ??Balans ?Livstil = vad är det?! Det är hur man lever. Om man lever ohälsosamt eller hälsosamt. Om man är oaktiv eller aktiv. En förändring mot ett friskare liv, är ett menta...

Av angeleye75 - 20 september 2017 13:15


En dag i taget kämpar jag mot mina 4-6 v stillheten tunga lyft,inte bära, går sisådär. Av ren rutin glömmer jag bort. Denna vecka har jag börjat gå lättare promenader med har spänningshuvudvärk som ej hjälper med paracetamol. Har ont i nacken. K...

Av angeleye75 - 11 september 2017 10:09

Presentation


Pain is Temporay leaving the Body.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tankar och funderingar

Gästbok


Skapa flashcards