Direktlänk till inlägg 5 september 2017

Nu har jag hittat in till min Ventilation väg

Av angeleye75 - 5 september 2017 08:38

Hej igen efter 1,5 års vila
Vad har hänt?
Mycket!? Nja kan man lugnt säga!
Kämpat på att få mitt liv tillbaka som ensamstående,tonårsmamma, skild, nytt boende landat,kämpat med ekonomin, pendlat,jobbat,tränat,nöjeskvoten full varje månad,möt nya vänner,nya bekanta varit på olika nöjeslivet alltså fullt upp.
Städat bort onödiga bekantskaper, vänner på vägen som ej tillfört ngt i mitt liv.
Fått ett stort nytt nätverk med underbara killar och tjejer i min smak och tycke,vårdar de som respekterar mig som jag respekterar dem,sätter ner foten om så behövs.


Våren har varit en fin årstid i år.
Jag har mött en vän som från början var min träningsPT och som utvecklades till mer....ni vet! ? Tur ? att han var tålmodig eftersom jag bröt 2 ggr innan jag våga acceptera mig själv i situationen.
En helt underbar man,som man inte ska bete sig dumt mot(gäller alla partner och mig i högsta grad)
3:e ggn gillt och nu har jag landat och är förälskad i denna underbara människa.
Han är lugn,rolig,har ett stort ? och nära till skratt ngt som behövs med mig i sällskap

Vad händer på Min Resa Räknas ??

2013 102,3 kg Flyt 1 mån inför operation
2014 97 kg GBP-titthålsoperation
2015 86 kg
2016 76 kg ht
2016 60 kg vt
2017 56 kg ht/vt Hudplastikkirurgi 1 sep

Kost= ? rike,mjölkprotein fri kost,Glutenfri kost,grönsaker,frukt,nötter,bönor (små mängder)vegetarisk, vegansk kost
Nötkött sparsamt med pasta potatis
Motion=
Val
Mål

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angeleye75 - 25 februari 2020 20:05

Negativ  *ingen självkänsla *utanförskap *ingen tillhörighet *ensam att bära sorgen *osocial  *misstänksamhet    Positivt ❤️ Kärlek ❤️ Lycklig ❤️ Gemenskap  ❤️ Lojalitet ...

Av angeleye75 - 19 september 2019 10:34

Vad har hänt! Jag har ju en blogg! hahahaha dags att skriva av sig lite kände jag.   Vad händer?   Gymmet har legat på Off sen i april-2019 Hjärna vill men inte kroppen,drar med Kronisk värk i buken. smärta i nacke och axlar har begynnand...

Av angeleye75 - 6 november 2017 21:56


Ikväll tar jag mig frihet att leka med orden. ??Livstil ??Kost ??Balans ?Livstil = vad är det?! Det är hur man lever. Om man lever ohälsosamt eller hälsosamt. Om man är oaktiv eller aktiv. En förändring mot ett friskare liv, är ett menta...

Av angeleye75 - 20 september 2017 13:15


En dag i taget kämpar jag mot mina 4-6 v stillheten tunga lyft,inte bära, går sisådär. Av ren rutin glömmer jag bort. Denna vecka har jag börjat gå lättare promenader med har spänningshuvudvärk som ej hjälper med paracetamol. Har ont i nacken. K...

Av angeleye75 - 11 september 2017 10:09

Presentation


Pain is Temporay leaving the Body.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tankar och funderingar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards